2 gün önce doğum yaptjm ağrılarım geçmiyor kızlar. İlk doğumda böyle değildi ya. Gece gaz sancısı var sürekli uykudan uyandım. Bel ağrısı kasık ağrısk bitmiyor. Normal mi acaba bunlar. Bebeğimde küvezde onjda kucağıma alamadm. İyice alt üst oldum ya. Kanamamda normal aslında bi anormallikte yok. Geçmicek sanki bu ağrılar ya yoruldm yıprandm