ful Arkadaşlar dün eczaneden kafama göre aldım yani içeriği iyi diye sonradan aklım başıma geldi bebege uygun mudur bu ?? Kullananlar var mi doktor tavsiyesi ile aranızda kaç damla kullandınız günde??
aybor Ocean d3 kullanıyoruz biz de. Sabahları üç damla olacak şekilde kullanıyoruz. Bir fıs üç damla tekabül ediyormuş
didoece ful k2 verilmiyor bebeklere. Onu siz kullanırsınız bişe olmaz nolcak. Siz bebişe 400q olan sadece d3 formu alın oceanın var zaten onu alırsınız biz de onu kullanıyoruz güzel
ful Ne bilim ya İnternet’ de 0-2 yaş arası da kullanabilir deyince birde içinde ayrı vitamin k2 de görünce aldım hemen