selinnn-29 Selam kızlar Bebeğim dün akşam meme emdiktensonra ağlamadı, hatta dakikalArca gülücük saçtı ve akşam yatıp saatlerce uyudu Tam meme ile doyuyor diye sevinecekken; nerdeyse 10 saat değiştirmediğim bezindeki çizginin rengi bile değişmemiş :(
Dmt-01 selinnn-29 aç kalmışta olabilirde idrar yolunda bi problemde olabilir benimde kızımda bikez öyle uzun bi süre bezinde herhangi bi değişim olmamıştı sürekli kontrol ediyodum ama iki günlüktü daha görümceme eşime kayınvalideme hep bu bebekte sıkıntı var çiş yapmıyo doktora götürelim diyip durdum ama kimse dinlemedi beni enson tekrar bezi kontrol ettiğimde kan vardı hemen acile götürdük doktor aç kalmış çocuk mamaya başla aç kalmasın dedi öyle mamaya başladık valla sağıp baktınızmı sütünüze hiç kaç cc çıkıyo biraz çıkıyosa emince daha çok çıkıyodur yani
mahra selinnn-29 Uykudayken xocuklae altina yapamazlar bizim gibiler hic uyanmadiysa yapmamis olabilir kalktigi gibi yapar oyle olunca
selinnn-29 Dmt-01 çok geçmiş olsun yaa :( gece emmediği için çiş yapmamış demek benim ki, gündüz dolduruyo
selinnn-29 Ema ama akşam 21:30 dan sabah 04:00 e kadar uyudu (doğduğundan beri ilk) onu anlamıyorum işte heee anladım, peki akşam dokuz gibi emzirip yatırdım yaa hiç mi çiş yapmadı dicem de tamam ya anladım boşa konu açmışım
Altayin_annesi selinnn-29 uyandikdan sonra yaptiysa bir sorun yoktur diye dusunuyorum. Benim oglumda bir keresinde 12saat yapmamisdi. 12saat deliksiz uyumusdu. Sadece bir kere uyanip biraz meme yiyip uyumusdu. Bende endisenmisdim. Cis yapmayinca ve uyanmayinca. Ama hicbir sorun olmadi. Aksine uyandikdan sonra bezini degistirdim bir saatin icinde bezini tekrar degistirmek zorunda kaldim 😅 sizde takip edin gun icerisinde cisini nirmal yapiyorsa ve yemesi uyumasi her zamanki gibiyse biraorun yoktur. :)