deryacig Geçmiş olsun. Menenjit aşısından bexero ağır bir aşı, doktorum hep iki aşı birden yapılmasını istemiyorum der. Bir sakıncası olduğundan değil, bazı bebeklerde bu gibi semptomlar görüldüğü için der hep. Burda birkaç kişide daha görmüştüm böyle birşey. Gün geçtikçe azalıyormuş. Siz yinede doktorunuza danışın 🌼