dimitrii Kızlar bebeğim 3 ay 12 günlük arada sırada gözleri kayıyor normal mi yoksa bir rahatsızlık mı bilemedik hastaneye gidicez zaten ama daha vakti var erkenden size sormak istedim?
maysamoms33 dimitrii bizimkinde de vardi zamanla düzeldi ama içiniz rahat etmeyecekse bir gösterin doktorunuza