gunduzanne Kızlar bebeğim 2 aylık, aventin 1 numara biberon ucunu kullanıyorum . Yavaş akışlı. Siz kaç numara kullandınız bebeğiniz 2 aylıkken ? Değiştirip 2 ye geçmelimiyim?
Gokturkmom gunduzanne yorulmadan içiyorsa değiştirmenize gerek yok ama çok uzun süreli içiyorsa değiştirebilirsiniz
suheyla92 gunduzanne 2 3 4 5 hepsini alin yavas yavas sirayla hepsi lazim olacak zaten. Bogulmadan içiyorsa 3 bile kullanabilir ama hizli aldigi icin gaz yutar o yuzden bence su an 2 en iyisi size.
funda1307 gunduzanne direk 2 numarayla başlamıştım hıc degıstırmedım hep 2 kullandım şu an 6 aylık akşamları sadece mama verıyorum uykuya gecışı kolay olması açısından. Bundanmıdır bilmiyorum ama akışı hiç degıstırmedıgım için meme reddı yaşamadım
Gokturkmom gunduzanne Değiştirebilirsiniz açıkçası bebekten bebeğe de değişiyor mudur bilmiyorum ama avent genel olarak yavaş akışlı olduğu için oğlum 3 ile bile rahat içiyor şuan 3 aylık oldu ama o zamanlar da veriyordum ben
gunduzanne suheyla92 evet baktım emzik kısmında 2 yazıyo canım. Zaten bi önceki biberonunu akışı hızlı diye değiştirdim midesinden içerken sesler çıkıyodu