Bebelack golg kullanıyodum ama ek gıdaya geçtiğinden beri içmiyo içmiyo her şeyi denedim 180 ml içen Bebek önce 150 ye düştü sonra 100 e şimdi neredeyse hiç almıyo çok acıksa bile az bşy içiyo midesini bulandıriyo ek gıda verince sıkıntı yok bitirine kadar yiyo ben mamasını değiştirmeyi düşünüyorum ek gıda döneminde var mı sizin bebeğinizin severek içtiği mama ?