Kızlar zaten bütün kış evdeydik tam havalar ısındı dışarı çıkayım derken Hiç bir arkadaşımla oturup kalkamıyorum evine gidemiyorum.
Size yemin ederim dün arkadaşıma gittim Hastanelik olacağız sandım montumu çıkarmadan eve geri döndüm. 5 aylık 🙂↔️ Aranızda böyle olan var mıydı nasıl düzelteceğim. Gurbet işte çok isterdim arkadaşlarımla , arkadaşlarımın çocuk sesleri ile anneanne dede sesi ile büyüsün. Tek gördüğü ben ve babası 🥲