Önceki postunuzu şimdi gördüm. Geçen yıl düşük yaptım ben ilk önce kahverengi leke geldi dedim yerleşme lekesidir. kötüye yormak istemedim hiç. Aradan bı kaç gün geçtikten sonra ağrılar başladı kasıklarım adet olacak gibi ağrıdı ondada dedim yerleşme döneminde olur. Kanamam başladı ilk once yoğun kanama sonra parça düşmeye başladı.
Umarım sizinki düşük değildir çok geçmiş olsun 🌸