Gzd2016 6 günlük anneyim. İlk başlarda emecek oldu sütüm gelmedi mecbur şırınga ile mama verdik 2 gündür sütüm geliyor ama bu seferde memeyi verince sinirlenip tutmuyor bırakıyor. Bizde memeyi verip kenardan mama ekliyoruz ama anlıyor onuda ne zaman tam tutar ve kendi çekmeyi öğrenir ?
Deleltedmom_69 Gzd2016 10 15 gun sonra tam öğrenir benim bebegimde oyleydi simdi 24 gunluguz tam tutuyor ama hic tutmuyo diye pes etme
Makarna_kulak Gzd2016 meme tutmuyor dye pes etme suan cok kucuk her seferinde ver göğsünü, ac kalir birsey olur diye biberon verme hemen mutlaka acikip alacaktir, tabi saatlercede ac birakma hic bir sekilde almiyorsa alternatiflere başvur
Eslemervaninannesi Gzd2016 benim kizimda sinirlenince meme tutmuyo canim silikon gogus ucunu emzik sandigi icin tutuyo b8de sakinleştirip ver memeyi
Gzd2016 Syst33 evet bizde öyle yapıyoruz ama sanki kendi çekmiyor gibi geliyor mama bitince kendini geri atıyor
Gzd2016 Makarna_kulak şorınga ile veriyoruz mamayı emzirmeye çalılırkende kenardan ağzına koyuyoruz ama mama bitince kendini atıyor emmek zor geliyor
Deleltedmom_69 Gzd2016 ver canim oyle daha kolay alir kafasini cekmesine izin verme kendine bastir cekice zaman
Gzd2016 Eslemervaninannesi ben emzik vermedim hiç beni dahada istemezse diye. O göğüs ıcu işe yarıyor mu
Eslemervaninannesi Gzd2016 evet kuzum benim bi gogus ucum küçüktü tutmuyodu dediğin gibi memeyi reddediyordu gogus ucunu alinca tuttu suan 17 gunluk gecen gun hastanede gofus ucu olmadan verdim uykuluydu memeyi tuttu eve geldik yine reddetti silikon gogus ucuyla tutuyo
Asf Eslemervaninannesi bende ilk kızımda göğüs ucuyla emzirdim süt kanallarını tam açmıyor o uçla emince bebek belli süre sonra süt azalıyor😔tavsiye etmem şimdi ikinci bebeğim doğdu direk verdim ama sadece ucunu emiyor tam kavrayamıyor göğüs ucu yaralarım o yüzden geçmiyor sanırım tam kavrayabilirse düzelicek inş göğüs ucu pompası aldım ben onunla cıkarıp hemen emziriyodum o şekilde tutturdum zorla
Eslemervaninannesi Asf lansinoh nun gogus ucu catlaklari icin bi kremi var onu al kuzum iyi gelir gerci ben her emzirmeden sonra zeytinyagi suruyodum oyuzden catlamadi ama bi akrabamizin gelini lansinoh gofus ucu catlagi icin kendine krem almıştı ben dogum yapinca bana getirdi kullanmadım hic
Bidam Ne olur uzulmeden kendinizi strese sokmadan pea etmeden devam edin. Benim.kizim da boyleydi basta gogus ucum yoktu tutamadi. Zorlamadan aglatmadan cok devam edin. Ben emzik verdim o.cene kaslarini cok guclendirdi. Ama bazi dr onermiyor. Dr verme demisti ama ben verdim o cok ise yarado mesela. Cenesi guclenince daha iyi tuttu
Gzd2016 Bidam çok stres oluyorum emmesie ümidim gidiyor. Emzik ilerde düşünüyorum vermeyi de şimdi versem beni hiç almaz diye korkuyorum ağzına verdim çok iyi çekti emziği ama devam ettirmedim