Hamileliğimden önce adet dönemim çok ağrılı geçiyordu yerde kıvrandıran, soluğu ağlaya ağlaya hastanede alan, serum veya iğne vurulduktan sonra biraz olsun o ilk sancıyı azaltan cinsten geçiyordu hamilelikte rahattım tabi yerleşme kanamam bile olmamıştı bi düşük tehlikesi geçirmiştim ondan sonrası oh diyordum ne güzel adet te olmuyorum sancı da yok kafa rahat ama şimdi de doğum yapalı 4 Ay olacak hala daha regl olmayınca insan bi tedirgin oluyormuş 🤭 İnşallah olunca da sancısız hafif atlatırım eskisi gibi olmak hiç istemeyeceğim bir durum. 😏