Bebeğin daha iki günlük fün öğlen çıktı hastaneden sabah çişini yapmıştı ama öğleden sonra dört beş kez emzirmeme rağmen çiş yapmıyor aktif emiyor sütümü kontrol ettiğimde fazlasıyla geliyor ama doymuyor mu acaba yoksa bir sorun mu var acaba kaç çiş olmalı bugünlerde