Merhaba kızlar, 12 gün önce 7 aylık bebeğim ateşlendi test yaptırdık ve influenza olduğu ortaya çıktı. İnfluvir ilaç ile iyileşti 2-3 gün sonra yine başladı bu sefer de başka bir gribal enfeksiyon çıktı kanda. Ateşi 38 olduğunda şükür ediyoruz. 40 altına düşürmek çok zor. Calpol artık işe yaramıyor Şimdi doktorumuz dolven verdi dönüşümlü kullanmamız için. Kullanan var mı? Bebeğim artık çok yoruldu 2 kilo verdi. Bu ilaç masummudur?