Hayırlı sahurlar öncelikle. Bebeğim 19 aylık yatağına alışık kendi yatar ama ben odasını ayırdığımdan beri tablet başımda kameradan onu izlerim sabaha kadar da kamera açık olur yanımda ara ara süt için mızmızlanır giderim yanına. Derin bugün bana hayatımın travmasını yaşattı kalbime sancı girdi hala ağrıyor. Saat 03:26 derinin konuşma sesine uyandım gözümü bi açtım yatak boş kapı açık ama ağlama vs yok konuşuyor kendi kendime fırladım direk hayvan figürleri olan bir topu var mutfakta puffyle(kedimiz) oturmuşlar toptaki hayvanlara dokunup tek tek onlarla konuşuyor her gece kapımızı kitleriz ya kitlemesydik Allah korusun gerçekten çok korktum sonra aldım süt yaptım yatağına yatırdım yanına uzandım sütünü içip uyudu hemen. Sonra kamera geçmişine baktım tam 1 saat 15 dk uyanmış ve yatağında sadece oturmuş ne bir ağlama ne bir ses hiç bir şey yok oturuyor ama ara arada uyukluyor oturduğu yerde sonra 03:13 sessizce yataktan çıkıp kapısını açıp mutfağa doğru gidiyor bizim yanımıza bile gelmiyor ki kapısını kendi açıp çıktığında odalarım yan yana bize gelir önce. Şimdi tek uyutmaya alıştırdığım bebeğimle her gece beraber uyurum bu korkuyla artık