Merhabalar herkese bugün emzirmeyi bıraktık bütün gün hiç emmedi en son sabah 9 da emmişti dışarda olduğumuz için vakit geçti ama şuan gece çok zor 1 saat uyudu sadece uyuyamıyor dalamıyor sürekli ağlıyor içli içli ne yapabilirim fikirlerinize ihtiyacım var öncesinde çok konuştum meme bitti artık süt bitiyor bugün bi anda bıraktık geceleri emerek uykuya geçmiyordu geceleri emiyordu ama şuan bi anda kestik yara bandı yapıştırdım mecburen ucunu görmesin diye uf oldu acıyor meme bitti dedim çok üzülüyorum çok ağlıyor :(