ulanhayat Kizlar iki gundur kasiklarimda agri var boyle tarif edemiyorum ara ara giriyor. Adet tarihim degil bu arada onun gibi bir agri degil.. Sanki gaz sıkışmış gibi.. Sag tarafimda bugun daha cok var ve korktum internette apandisit yazıyor ama siddetli degil agrim benim dayanılmicak tarz degil birde atesim yok kusma yok neden agrir cok korktum gece gece ya basina gelen varmi yarin gecmezse doktora gidicem nedir bu ya
nazelif20 Apandist ağrısı çok şiddetli olur ama ağrı sağ tarafta ise de ona da yorulur ben çok şiddetli ağrı yüzünden gitmiştim ordan biliyorum Doktora gitmekte fayda var cidden
ulanhayat nazelif20 Çok siddetli degil ara ar ageliyor gidiyor dayanilmicak gibi degil yumurtlama zamanim acaba o yaparmi yururken agrisi bacagimixa vuriyor belimede apandist olsa agridan duramazdim dimu ya
zeynepkanat Kadınlarda sağ kasık ağrısı enfeksiyon, sol kasık ağrısı ise gebelik belirtisidir canım idrar renginde değişme, idrar sıklığında değişmesi varsa enfeksiyon kaynaklıdır
ulanhayat zeynepkanat Çok sık idrara çıkıyorum affedersiniz Çok gazim var ve büyük abdestimi yapma ihtayaci hissediyorum ishal filan degilim ama sürekli gaz cikariyorum idrar yaparken yanma vesaire yok Çok gaz ve sağ kasim sansici oluyor yab
zeynepkanat Bu arada apandisit ameliyatı olmuş biri olarak söylüyorum ağrı hiçbir zaman direkt olarak sağ taraflı olmuyor çok şiddetli karın ağrısı olarak başlar ilk etapta ve apandisit kaynaklıysa düz zeminde sertçe zıpla eğer sağ kasığında dayanılmaz ağrı acı hissedersen apandisittir
zeynepkanat ulanhayat evet canım sadece zıpla bana doktor karın ağrısı şikayetiyle gittiğimde böyle yaptırmıştı yerleri tırmalamıştım zıpladıktan sonra
ulanhayat zeynepkanat Yok hayir zipladim hala ayni sekilde asiir bir agri olmadi ayni sekild oluyor birde affedersiniz buyuk abdestimi gereksinimi duyuyirum ve idrarimi cok yapıyorum asiri gazım var anlamadim devam ederse yarin gidicem suan mumkun degil gitmem esim iste bebegimle hastane cok uzak ama cok korktum apandist olmasin ya
zeynepkanat ulanhayat yok yok apandisit olduğunu hiç sanmıyorum ağrın tam olarak ne zaman başladı biliyo musun peki apandisitte 12 saat ağrı çekersin sadece ama doğum sancısından beter sonra bi anda kesilir o ağrı kus gibi hafiflersin
ulanhayat nazelif20 Ya insallah oyledir devam ederse yari gidecegim zaten gece gece korktum sag kasik olunca birde
ulanhayat zeynepkanat ya kasiklarimda ara ara vardi 3 4 gundur var yunurtlama donemindeyim dedim ondan mi acana sonra bugun baya sag kasigim sancidi yani kasimlarimda var normalde ama.sag kasik agrim daha baskin sekilde belime vuruyo sancisi sag bacagima vuruyor haraket ettigimde filan idrar yolu enfeksiyonjmj dicem ama yaparken yanma vesairem yok sadece asiri idrar yapma geregi duyirun ve asiri asiri gazim var gaz sıkışması mi oldu anlamadim ya
zeyinci Bana da olmuştu ara ara oluyor çok şiddetli kasık ağrısı yaşıyorum bazen doktora gittim kaç kere üşütmeden dolayı olduğunu söyledi bende pek dikkat etmiyorum bazen enfeksiyon olunca da ağrı oluyor. Yani üşütmeden olmaz demeyin oluyor ayaklarımı sıcak tutunca geçiyor
ulanhayat zeyinci Ya evet gideceğim sabah olsun bir ama duan korktum ya gece gece biri bitip biri basliyor ya bu ara bi nefes alamadim hastaliklardan hep beni buluyor 😢
zeyinci ulanhayat öyle olur zaten arka arkaya gelir ama korkmayın yine de bende çok evhamlı biriyim başım ağrısa telaş yaparım ama genelde birşey çıkmaz çok şükür 🙏 siz panik yapınca ondan öyle olmuşsunuzdur
ulanhayat zeyinci oyle maalsef ☺️ suan fazla yok gibi bakayim gun içerisinde beni rahatsiz ederse hemen gidecegim çok teşekkür ederim size 🙏
maviannesii Sağ kasık ağrıyla gittm hastanrye ama böyle bir ağtı yok apandisit dedim heralde ama taş çıktı böbrek taşı düşürüyormuşum oda olabilir 😒