Kızlar gelin dertleşelim biraz neden kimse bu çocuk kıyafetlerinin pahalılığını eleştirmiyo acaba, dün çocuğuma alışverişe çıktım 2 binden aşağı dönemedim Allah’tan şu anlık tek çocuk allah 2 3 4 çocuğu olan ailelere yardım etsin, kadın gömleği 600 bebek gömleği 650 lira aynı marka bu arada aşşırı derecede abarttılar tabi anne babalar olarak öncelik hep çocuklarımızın olduğu için gözümüze gelmedi bi süre işler çığrından çıktı iyice bide çabuk büyüyorlar büyük alsam o an giyemeyecek tam alsam 5 ay sonra olmayacak insan daha çok acıyo, niye buraya yazdım bilmiyorum ama eminim şu an bi çok anne kendindençok çocuğunun kombinini düşünüyk dertleşelim istedim 🙃