Kızlar bu sefer kayınvalidem için bilgisi olanların bilgilerine ihtiyacımız var kayınvalidem trombosit hastası ve kan değerlerinde plt sürekli düşüyor bu aralar bi 50ye 76 ya bi 60 inip çıkıyor normali 150binin üstü olması lazım 5bine düşünde hastaneye yatış veriyolar çok zor bir durum biz bu PLT yi nasıl yükseltebiliriz yaşayan varmı aranızda kendisi veya bir yakını şimdiden teşekkürler