ahgsgshsuwhw Kızlar size bisey danışmak istiyorumm ben ocak ayında 8 inde adet oldumn ve şubata da 10 da bu ay olmadım hala geciktim hamile olabilirmiyim sizce korkuyorummm
emineref Off aynı durum bende de var hamile olmaktan çok korkuyorum biraz stres yaptım eşimi onunla alakalı olabilir mi bilmiyorum
ahgsgshsuwhw emineref bende hamile olmaktan korkuyorum 6 aylik bebeğim var xok korkuyorum şimdi test yapsam acaba bilemedim bu ay neden böyle gecikti anlamadimm
emineref Allah inşallah isteyenlere verir kimsenin kucağı boş kalmasın olmyanlarınkini doldursun rabbim