Arkadaşlar çok acil bilgisi olan yazabilir mi çok yakınım sığınma evine gittim dedi kızıyla beraber şimdi kayıplar sorduğumuzda da onlar çıktı diyorlar bilgi verilmiyor özellikle şanlıurfa sığınma evi hakkında bilgişsi olan veya herhangi bi yerde oradan istediği zaman çıkabilirler mi telefon vs yasak mı bilgisi olan lütfen yazsın kadının annesi perişan ahlde kayıplar resmen acaba hala sığınma evinde olsalar bile çıktı gitti derler mi