Bebikoluhayatim aslında çıkmıyor.. en az 670 tl , en çok 1027 tl alışveriş yapabiliyorsun.. vergi ücreti çıkıyor.. hepsini tek severde ödeme yaparak hallediyorsun ve kargocudan sadece kargoyu alıyorsun.. mesela ben bebeme bayramlık aldım.. tr de aşağı yukarı 1500 tl falan tutardı muhtemelen.. ben 325 tl ona verdim.. tr de bi spor ayakkabı beğenmiştim.. temuda varmış.. burda 2500 civarıydı.. ben 525 tl verdim.. 2 tane iPhone kılıfı aldım 180 gibi bişy tuttu.. ipek kirpik aldım 100 demetli 35 tl.. protez saç bandı aldım 65 tl.. tr de 1000 tl vermiştim ona.. bi kaç saçma şey aldım hızma küpe şarj dönüştürücü, 2 paket rasta.. ama hepsi toplam vergilerle beraber 1495 tl 72 kuruş ödedim 🤭