Kızlar biliyorsunuz ki silikonla emziriyorum diye çok stres oluyordum neyse göğüsümün birini tutmaya çalıştı bebiş ucu çıktı digerinin yok diye o gogusu çok emziremedim veya slikon taktım bugün baktım ki gogusum çok yumuşak sağmaya çalıştım süt gelmedi bebekte sürekli o goguse geçince ağlıyor bende tutamıyor diye düşünüyordum sanırım o gogusumdwn süt gelmiyor ne yapabilirim acil yazar mısınız ne sütü arttırır lütfen çok üzülüyorum stres beni mahvetti