anakraliceee @ZmrtDila bizim hemşire asiyi vurduktan sonra beyaz oldu tuttu demişti yapıldığı anda anlıyorlar
kokusudalin Bizimde tuttu dedi o gun olmustu gördüm ama be yara ne iltihap ne iz hic bir iz yok bizdede sanki hic yapilmamis gibi
Sndzkbr 1 ay oldu üstünden bizde de yok iz bende düşünmüo değilim bunu bide ilk yapamadı sonra yaptı tedirgin olmuştum 😕
2balbiranne Bende telaşlanmıştım ama zamanla oluşuyor bikaç ay sürüyor bizde isonradan kızardı kabuk bağladı şuan hala kırmızılık var
ZmrtDila Annelerrr 3 şubattaaa yaptık yaparken beyaz İz oldu ama yara yok sanki tutmadı gibi geldi takip ediyimmm 🙏🏻🤲
MuhammedAmine ZmrtDila hemen olmaz o iz benim oğlumun neredeyse 2 ay sonra kızardı , iltihap gibi toplayıp şişti , birkaç kere patladı aktı .şu anda 13.5 aylık bizimki gibi iz olarak duruyor
biryavuzkusu ZmrtDila bizdede iz yok sadece kırmızı bi nokta var doktor gördüğünde tuttuğunu gösteriyor demişti