Arkadaşlar merhaba oğlum 13 aylık yaklaşık 3 gündür ateşi çok yüksek sadece kafa kısmında var ateşi 37 38,5 civarı ateşi çıkıyor hastanelerin hepsini gezdik sadece özelde serum verdiler onun dışında birşey yapılmadı antibiyotik ve ağrı kesici verdiler diş ateşi de değil ne yapabiliriz lütfen yardımcı olun