milaber 53 ile hamile kalıp 61ile doğuma girdim. 10gün sonra 53 oldum 14.günde ise 50ye düştüm. Sonra fazla fazla yiyerek korumaya çalışıyorum daha da vermemek için. Bence biraz bünye meselesi. Yalnız kızlar doğum sonrası süt yapar diye herseyi yemeyin. Acıktıkça besleyici yiyecekler tüketin. Emzirme süreci kilo verdiren bir süreç. Bol su tüketimi beslenmede ise et balık tavuk bol yeşillikler tüketirseniz aralarda ise kuru-taze meyve kuruyemiş tüketirseniz miktarına bağlı ya kilo verilir yada koruma gerçekleşir. Bana süt yapsın diye pastane poğaça bile yedirmeye çalıştılar. Gereksiz ve sağlıksız beslenme yapmayın açıkçası.