Fikk sağlıkla büyüsün miniklerimiz 🤍 porsiyonlara dikkat ediyoruz ve bu haftayı sebze ağırlıklı planladık, beyaz ekmek yerine tam buğday ekmeği gibi ekmek türünü değiştirdik. Ara öğün 2 tane yapıyoruz. Birinde 3 galeta, 1 mevsim meyvesi ve 1 bardak kefir oluyor, diğer ara öğünde mümkünse kakaolu bir yulaf lapasi yine mevsim meyvesiyle veya granola bar +sütlü filtre kahve seklinde. Sabah ve akşam yediklerime dikkat edip ara öğün planlıyoruz. Bu şekilde 🌸