anonimmomp_ Bebeğim 4 aylık oldu kilosu 8500 kg. Bugün doktor sebze tadımlarına iki hafta sonrada meyve compotlarına başla dedi bana erken geldi emin olamadım sizler nasıl yaptınız bu arada yurt dışındayım genelde burda 4 aylık başlatıyorlar
gulsenEyihos anonimmomp_ canım benim de oğlumun kilosu çok ilerde ben 4,5 aylıkken başladım tadımlara tabi doktorumun söylemiyle şuan iyi gidiyor bir sıkıntı yok. Eğer yemek istemez zorlanırsa ara verin biraz zaman geçsin öyle deneyin
anonimmomp_ mer_501 içime pek sinmedi hemde anne sütü alıyor onu da azaltmış oluruz dedi anne sütü alması iyi değil mi zaten
mer_501 anonimmomp_ anne sütü alıyorsa kilosu da iyiyse neden erken bilemedim bu konu tartışmaya çok açık kimi erkenden başlıyor kimi başlamıyor fakat zatne hep yiyecek yemek anne sütünü tadını çıkarsın bebisler
gulsenEyihos anonimmomp_ ilk gün bir çay kaşığı ikinci gün bir tatlı kaşığı 3. Gün çay bardağının yarısı şeklinde devam ettim. Alerjik bir durum yaşamadım her sebze ve meyveyi bu şekilde ilerlettim. Geri ittiği besinleri zorlamadım biraz zaman verdim tekrar denedim. Sonra karışım şeklinde püre yada çorba olarak vermiş oldum. Ama anne sütünü azaltmayın. Anne sütü daha önemli tadımlar zaten 3 4 hafta sürüyor. Bir ay gibi bir süre ilerlemiş oluyor