busraosmanayaz 4 aylıkken bizimde gece 1,2,3 derken en son sabah 7 ye kaymıştı gece uykusu 5 buçuk aydan sonra kendiliğinden düzeldi. Erken kaldır vs diyen çokdu ama minicik yavrum ne anlasın kaldrmaktan oyun çoçuğu oolsa neyse bişeyle kandırırsın kendiliğinden erken kaldığı günlerde oluyordu ama hiç bi etkisi olmadı , akşam uykusu yaptırmamaya çalıştık yazık yavrum ağlaya ağlaya oyalamaya çalıştık ama yine fayda etmedi sonra bi gün kendiliğinden düzeldi saat23 e kaydı şimdi 7 aylığız saat 21.30, 22 civarı uyuyor artık