RundownMom 1aylık bebeğim uyurken hep huzursuzlanıyor. Iıııh diye ağlayacakmş gibi ses çıkarıyor sonra tekrar dalıyor. Sonra 2-3dk sonra gene huzursuzlanıyor. Bu hep böyle devam ediyor. Altı temiz ve karnı tok olsa da yapıyor bunu. Sebebi ne olabilir?
RundownMom Gazını da çıkarıyorum çoğu zaman. Ne saçma bir şey bu gaz ya. Çocuk uyuduğunu anlamıyor kesinlikle. Tabi ben de. Çünkü sürekli sallamak zorunda kalıyorum.süreyi anca o şekilde uzatabiliyorum