kelebekmom Kızlar iyi geceler bu bebeklere n’oluyo ? Merkür falan mı var bu ne 🤣uyumuyo asla öyle enerjik ki. Şu saat oldu oturuyoruz beraber. Bu ay atak falan mı var ne bu
kelebekmom mbarlasu Yaa :( belki diş çıkarıyordur. Bizimkinde öyle bişi yokta uyumuyo çok zor dalıyor uykuya baya enerjik 😀
kelebekmom mbarlasu Evet ya aynı benimki de 🤣bitmiyor çok zor uyuyor ama baktım bu haftalarda atak varmış
kelebekmom MoonCrystal Yaa valla korkutmak istemem ama saçmasapan bi döngü oldu bizde 🤣uykusu deli gibi var ama krizlere giriyo. Enerjide bi patlama ama nasıl bişi 😂canı isterse 2 de falan uyuyor işte 🙄
kelebekmom MoonCrystal Bide sanırım artık tek uykuya geçmek istiyor bugün bir kez yatırdım şuan uyudu mesela 😂