Alyamoms1 Bebeğim 7 aylık ablası var 4 yaşında ablasına bazen tv açıyorum ama küçük kızımın hiç dikkatini çekmiyor bakmıyor bile ablası küçükken izlemek isterdi biz izlerken bile kapatırdık tv dikkatini çekmemesi tuhaf değil mi ? Normal mi acaba
Deletedmom_215 Alyamoms1 çok şanslısınız bence benim bebegim 2-3 aylıkken televizyon açıksa eğer direkt o tarafa dogru bakar, kitlenirdi. Kapatırdık tabii hemen🥹
metemom_ Alyamoms1 benim oğlumun da ilgisini çekmiyor bazen misafir gelince açık oluyor dönüp iki üç saniye bakıp tekrar dönüyor umrunda olmuyor
seyma51 Sevinmeniz gerekiyor 🫠 çok normal biz korkudan açamıyoruz pür dikkat tvye odaklanıyor. Keşke o bakmasa da ben izlesem istiyorum.
atlasmommm Ben hiç kısıtlamadım izliyordu şimdi hiç bakmıyor 15 aylık sadece müzik dinliyor ya bakmadan dans ediyor ekran mecburen açık oluyor kv ile yaşıyorum