Ben İstanbul’da yaşıyorum gündüzleri hava çok güzel oluyor. Geceleri de sanki eskisi kadar soğuk değil diye bugün kombiyi kapattım. Evim -1. Katta olduğu için çok güneş görmüyor ama soğuk da diyemem. Buna güvenerek kışlıkları hurca koydum bazanın altına koysam mı koymasam mı diye düşünüyorum. Gardrobum çok kalabalıktı kışlıkları kaldırınca hafifledi. Mevsimlik kıyafetleri kaldırmadım siz naptınız kaldırmaya başladınız mı?😊