manzaramistanbul Kızımı banyo yaparken fark ettim karnı şiş göbek falan değil yani şişkindi. Normal mi acaba. Korktum. Bu durumlarda ne yapılıyor röntgen mi çekerler
sakinoll manzaramistanbul nasıl bir şişlik? bölgesel mi yoksa karnının tamamı mı şiş? kabızlık sorunu varmıydı?
Elifdemir1907 manzaramistanbul kaka yapmadiysa ondan dolayı olabilir usutmus gaz yapmış olabilir katı besleniyorsa kabız olmuş olabilir sıcak bir duştsn sonra biraz masaj yapmak bide çorba vs ara ogunlerde içirmek akşam sebze yemeği yedirmek hazmı kolaylaştırıyor kaka yapamıyorsa çok çok küçük fitil de verebilirsiniz kabizsa yani tabii ki önce doktorunuza danışarak