Reglim normalde 6 gunde bitiyor ama 10 güne kadar nokta şeklinde lekenme geliyor özellikle doğumdan sonra oldu bu. Yani sürekli abdest alıyorun hadi inşallah oruç tutucam diyorum hooop bir bakıyorum minnacık leke 🤦♀️ yani artık 12. Gün oldu. Şimdi birkaç yerde baktım 10 günden sonrası özürmüş ve tutulurmuş diyorlar doğru mu acaba ya tutsam niyetlensem günah olur mu kızlar.