ysen Kızlar doğum yapalı 27 gün oldu normal doğum yaptım kanamam bitti nerdeyse kahverengi geliyordu en son şimdi sarı su şeklinde geliyor bu şekilde gelen oldu mu ağrılarım da devam ediyor hala
echer Evet lohuslaıgın sonuna doğru bu şekilde sarı su gibi kokulu geliyor sonra bitiyor bende öyle oldu agrılar oluyor dikişiniz çok olduysa ama zaten rahim 6 haftada normale dönüyor
ysen echer echer sanırım Loşi kanaması diyorlar çok kötü kokuyor rahatsız edici dedim acaba enfeksiyon mu ama araştırdım Loşi olarak geçiyormuş 40 yan sonra o koku geçer mi acaba