Kızlar bebegim mama ile beslendiğinden beri sürekli teyzesine anneannesine babasına falan bırakıp işlerimi halletmeye gidiyordum ve ben giderken bebegim hiç tepki vermiyordu alışık olduğu bi durumdu bırakmak, fakat 14 aylığız bu akiam babası bakıcak bende kahve içmeye çıkıcaktm arkadaşlarımla ben evden çıktım öptüm sarıldım geleceğim dedim ve o oynarken çıktım 15 dakika sonra nefesini kitleyecek kadar krizi girmiş anne demiş arada sonrasında babası uyutmuş fakat yine 10 dk sonra aynı şekilde daha şiddetli şekilde ağlayarak kalkmış odaları dolaşmış daha çok ağlamış eşime kapının önüne indir geliyorum dedim orada sakinlemiş beni görüncede aşırı bi tepki vermedi eve girdik normal davrandı ve uyudu. Şaşkınlıkla olanları izledik aynı ayda olupta böyle bi durum yaşayan varmı bebeğiyle?