Sermec27 benim kızım da oturmayı zamanında yaptı dönmeyi geç yaptı ama yaptı . Biz gelişim geriliğinin nedenini bulmak için yaptırdık . Beyin emarı da çektirmiştik , eeg de çektirdik . Şimdi işitme testi yaptıracağız işte haftaya acaba ondan mı konuşmada geri diye . Bence genetik bir rahatsızlığı olsa anlamazsınız anca genetik test sonucuyla öğrenebilirsiniz.