Miraay Kızlar midem de çok kötü yanma var birde bulantı yapıyor hani kussam rahatlıcam, akşam balık çorbası içtik ama tazeydi balık. Zehirlenmemi bu yoksa reflü felan mı ya nexıum içtim şimdi reflü yapar mı benim midem hassas biraz
Elifdemir1907 Miraay gıda zehirlenmesine benziyor anlattığınız semptomlar gaviscon şurup çok iyi geliyor mide bulantısı ve yanması için bazı insanlar bal da öneriyor ama başıma geldiğinde beni çok da rahatlatmamisti balık yememis olsaydınız yoğurt önerebilirdim ama bu durumda yoğurt da yenmez sanırım geçmiş olsun bir süre bişey yememeye dikkat edin mideniz biraz temizlensin ılık su için devamında ishal olursanız kesin gıda zehirlenmesidir isterseniz çok rahatsizsaniz acile gidebilirsiniz serum vururlar mide koruyucu ve gaviscon verirler meptamiddi yanlış hatırlamıyorsam mide koruyucu nane limon da icebilirsiniz midenizi rahatlatir