Elifdemir1907 merhaba benim kızımda 20 aylık 21 e gireceğiz. Çok hızlı emekler tutunup kalkar koltukların tepesine oturur tutuna tutuna kapıyı açıp kendi odasına gidebiliyor yürüme arkadaşıyla da yürüyor ama parmak ucu basıyor. Parmak ucu bastığından dengesini sağlayamıyor ve desteksiz yürümüyor. Bütün doktorlar gördü çocuk,ortopedi,nöroloji hiçbir sıkıntı yok sizce ne zaman yürür birde demir ve d vitaminine başladık onlar düşük gelmişti kan tahlilinde düzenli kullanıyor daha önce içmemişti şuan içiyor. Siz deneyimlediğiniz için size sormak istedim ☺️