Kızım 4.bucuk aylık 1 buçuk aydır hipp organic mama kullanıyorum. Fakat 3 4 gündür ıkınıyor ama kaka yapamıyor fitille bir kere yaptırdımbaya rahatladı şimdi yine aynı durumdayız kaka yapamıyor ıkınıyor ve gazı var nerden biliyosun derseniz karnı taş gibi masaj yapıyoruz fayda yok zeytinyağıda verdik fayda etmedi gaz damlası sap simlex veriyoruz acaba mamadanmı böyle oldu 1 buçuk aydır içiyor biseyi yoktu ama bilemedim mamadanmı olur yaşayan varmı bu durumu kaka rengi bı yeşil oluyor bazen sarı bunu doktora sorduk sadece mama içiyorsa yeşil yapması normal dedi mamayımı değiştirmeliyim bu durumda mama önerisi olan varmı ne almalıyız