mlklerim2 merak etmeyin ben de bunu taktım ama yeni doğan bebekler ve özellikle prematüre bebekler bir süre anne karnında gibi hissettikleri için çok uyurlar 2 aylık küvöz süreci sonrasında bizde evimize yeni geldik Hâla uyuyor ben kendim emzirmek için kaldırıyorum hiç korkup üzülme güzel anne meleklerin hisseder onlar çok güçlüler💜