Yahu yoruldum 4 ayda bir hasta oluyor. Okuldn dolayı. İlaç içirmek zulüm ya üstüne falan çıkıyoruz anca öyle. Banamısın demiyor içmemek için saçlarını yoldu öleyimde kurtul falan demeye başladı. Ağladım oturdum da hiç duymak istemiyorum böyle şeyler ama güzlelikle içmiyor dr dyor içmiyor. İğneye de aynı şey bir sürü insan tutuyor öyle. Of of