2 hafta önce 13 aylık oğlumla seyahat ettik. 2 yaş öncesi bilet üzerine ufak bir miktar ücretle tek koltukta seyahat ediyorsunuz. Koltuk tüyosu vereyim 5A ya da 5D tam business class arkası. Ilk koltuk ve önünüzde kimse yok alan geniş çocuğunuz ayağa kalkıp hareket edebilir, sıkış tıkış gitmeyeceksiniz. Cam kenarı veriyorlar zaten (öyle biliyorum). Yanınız boş olursa çok daha iyi olur yolculuk.