28 aylık bi kızım var şimdi 19 günlük bir bebeğimiz daha oldu varlıklarına binlerce kez şükürler olsun😇 kızım kolik huysuz bir bebekşik geçirdi ve hala zor bir çocuk burdan zirveden sesleniyorum size arkadaşlar 😀
Şimdi işiniz (işimiz) zor ve daha zor günler sizi bekliyor 🤪😆😆😆 büyüdükçe zorlaşıyorlar her gördüğünüz bebeği çocuğu görünce bu kadar olsa bi demeyin boşuna anın tadını çıkarın 🪽😇😂