Ben de doğumdan sonra hemen korse taktım sezeryan oldum doktorum tak dedi. Ama 1 ay felan dayanabildim çünkü. Emzirirken aşırı terliyordum ve korse de karnımı sıkınca çok rahatsız hissediyordum bide belim dik durmaya çalışsamda kamburlaşıyordum bazen uyukluyordum çünkü. .😒 sonra abur cubur düzensizlik hareketsizlik ile de kilomu da veremedim açıkçası çok. 17 aylık şu an bebeğim ve yaklaşık 1 2 aydır abur cubur yemeyi bıraktım. Arada kaçamak oldu olmadı değil ama öyle her akşam ki gibi dolu dolu çikolata cips tatlı çerezfelan yok yani kendime daha sağlıklı atıştırmalıkkar alıyorum kahve ile çay ile onlarla geçiyorum. Su içmeye dikkat ediyorum ödem atmak için yeşil çay günde. 1 bardak içiyorum bide bebeğim oldukça hareketli o yüzden devamlı onun peşindeyim artık onu dışarı çıkarıp bende yürüyorum biraz biraz. Havalar ısındıkça daha da artacak yürüyüşler. Ben 75 76 kg ile doğuma gittim son tartıldığımda 70 de kalmıştım. Dedim artık yememeliyim. Bu arada ekmek makarna pilav ürünlerini de kesmeyi denedim . Ekmek kepekli den devam ediyorum ama dilimli alıyorum 2 3 dilim felan günde tüketiyorum yine de. Pilav makarna dan henüz vazgeçmiş değilim porsiyonu azalttım 😃😃😃😂😂