Kizlar grip soğuk algınlığı gibi bişey olmuşum iki gündür etlerim kemiklerimden sıyrılıyordu sanki ağır atlattım bu gün daha iyiyim boğaz ağrım da hafifledi hala yorgunluk var ama şu hapşırık ve burun akıntısının çaresi yokmudur ya burnuma peçete tıkayıp gezicem artık her 2-3 dakkada bir burnum akiyo artik peceteyle dolanıyorum iki üç günde 2 rulo pecete bitirdim