aryabebek473_ Kızlar ben bebekler için olan tarhana dan aldım fakat nasıl bir tarif yapabilirim bilmiyorum önerisi olan var mı ?
buseviim aryabebek473_ ben kendi yaptığım bebek salçasını az zeytinyağı ile kavurup üzerine soğuk su ekleyip tarhana ekleyip karıştırıp veriyorum bazen içine sarimsakta rendeliyorum
cokbilmismom aryabebek473_ ben içine tatlı patates koyuyorum oğlum öyle seviyor tarhanayı sade sevmedi. Tambugday unundan yaptık biz kendimiz organik sebzelerle. Bazen havuç bazen de bal kabagi ile pişiriyorum. Sarimsak ve et suyuda koyuyorum
mamabear_ aryabebek473_ tadımları bitirdiniz mi çorbaya geçtiniz öncelikle? Ben ya dümdüz suyun içine atıp pişiriyorum. Ya da makarna lütfen’den aldığım sebzeli arpa şehriyeyi atıyorum içine. Sebze çorbası yaparken de kullanabilirsiniz
minikbebisannesi Merhaba ben zeytinyağı veya tereyağında sarımsak rendesi kavuruyorum üzerine tarhanayı ilik suyunu ve normal suyu koyup pişiriyorum pişmeye yakın birazcık tuz atıyorum
rabiaydin Og nin bebek tarhanasını kullanıyorum. 1 bardak suya 1 tatlı kaşığı koyuyorum. Kaynadıktan sonra azıcık zeytinyağı ilave edip yediriyorum. Salçaya falan gerek yok. Güzel oluyo
mamabear_ aryabebek473_ epey erken başlamışsınız demek ek gıdaya. Ben yukarıda dediğim gibi yapıyorum
aryabebek473_ 5 buçuk aylıkken sofraya saldıryordu doktor önerisi ile başladım ama aklım karıştı diye hala tarhana vermedim