Bizde 3 gündür tuvalete gidiyoruz her saat başı götürüyorum yapıyor çişini. Goturmesem altına yapıyor 1 kere dedim dur 1 buçuk saat olsun, tam goturcektim ki altına yapmış, sürekli saat başı götürüyorum. Ama gece alıştırma kilodu takıyorum. Kararsızim gece tuvalete kaldirsammi geri uyumazki uykusu dağılır kıyamet koparır korkuyorum bebeğim de var. Bu gece bakalım gece altına yapacak mı yaparsa bı kere tek götürümmi acaba gece, cesaretim yok benim oğlan 3 yaşında.