userbsss Kızlar yeni bir oyun grubuna basladık haftada 2 gun 8 seans surucekmıs ve 4700 gıbı bı fıyat verdiler sız nereye ve kaca gıdıyorsunuz ben ilkte memnun kaldım aslınsa da kafam karıstı fıyat bıraz pahalı geldı
Bsraasln BuzluKahve merhaba bende Balçova şubesini düşünüyorum oğlum 28 aylık nasıldı memnun kaldınız mı? Birde ebeveynli mi alıyorlar acaba?
BuzluKahve Bsraasln ben de Balçova şubesine yolladım😃 haftada 3 gün 3-4 saat civarı kalıyordu. Ebeveynsizdi.
Bsraasln BuzluKahve oo süresi baya uzunmuş. Oyun grubu olduğu için 1-2 saattir en fazla diye düşünmüştüm.
userbsss elftty merhaba ben de buca kidzone gıdıyorum su anlık memnunum guzel salı ve persembe oluyor
asya24 Kıdszone çiğliye götürdüm yaklaşık 1 ay önce deneme dersine götürdüğüm için indirim kazanıp 8 ders haftada 2 gün 5200TL ödedim indirimsiz 6500’dü sanırım