hilalinde1 Arkadaşlar 1 haftadır grip gibi semptomlar yaşadım artık dayanamayınca doktora gittim saman nezlesi olmuşsun dedi böyle olan varmı şuan iyiyim ama öksürük ve boğaz kaşıntım var mahvoldum
Sarikuzumalp hilalinde1 Bende şubata girer girmez başlıyor şubat bitene kadar devam ediyor. Aynı şekilde öksürük, göz kaşıntısı, boğaz kaşıntısı,hapşırık mahvediyor beni de. İlaç yazdı doktor onunla çok rahatlıyorum.
surprizbebe hilalinde1 yıllardır çektim. Sabah başlarım hapşırmaya görsen ağır grip geçiriyo sanarsın. Öğlene hiç bişeyim kalmaz. Saman nezlesi alerjik bi durum. Yani herhangi bişeye hassasiyet gösterip semptom yaşayabiliyorsun. Durup dururken kaşınmalar mesela. Birden kabarırdı heryerim. Ya da kabarmadan kaşıntı tutardı. Antihistaminik ilaçlar iyi gelir
Liya01 hilalinde1 bende de var maalesef bu alerji göz kaşınması burun tıkanıklığı akıntı yapıyor bi spreyim var bide hap içince çok rahatlıyorum ama
yavruaslanlar hilalinde1 ay bende aynı kulaklarım burnum öksürüyorum da şeffaf burun akıntım var demek ki bu alerji hapım var aslında kullanmıyorum ay kötü bir durum gözlerim bile akıyor